Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Jeg sliter med daglig kvalme og ofte vond mage.Er i uke 15 nå.Har prøvd ingefærtabletter (gjorde meg kvalmere), te osv. Har ett svangerskap bak meg med kvalme fra uke 7 og ut, hvor det eneste som hjalp var å spise. Når jeg spiser små men ofte måltider, blir jeg dobbelt så kvalm etterpå! Noen som har noen tips utenom det "vanlige"?
Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 jeg prøvde også ingefær men merka ikke noe forskjell.. jeg tror du bare må finne det som funker for deg for alle "kjerringrådene" som folk kom med funka ikke for meg..ingenting funka for meg..måtte bare sove lenge å passe på at jeg hadde en do i nærheten...huff...er en jævlig tid det der..
Pirkeanonym Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Ingenting funka for meg. Akupunktur fungerte i 1,5 uke, men nå er det tilbake til kvalme og oppkast igjen. Er så lei, så lei
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Nei, det er ikkje lett. Har mista all matlyst, men MÅ spise for ikkje bli dårligere. Er eit ork å tygge og svelge mat når ingenting er godt, og det meste allikavel bare vil opp igjen. Prøvde Postafen og Aprivan, men då ville eg bare sove heile dagane (egentlig tilfredsstillande, men har ei jente på 2,5 år som trenge meg) Har du prøvd pepperkaker?? Salt og ingefær
Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Reisesyketabletten Postafen? Legen min anbefalte den, og den virket helt finfint:) kan fort bli litt trøtt av de, men heller det:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå