Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Håper du ikke har endret adresse til siden din og tatt bort noen bilder bare pga det duste-anonyme innlegget som var her inne. Noen må bare ødelegge.... Hils lille prinsesse fra Teodor da
Mamsen86 Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Nja.. Syntes bare at det blir for dumt med personer som holder på sånn - nå har jeg endret den, å kun de som har adressen har mulighet til å se. På den måten så slipper smålige mennesker å irritere seg over mitt liv, å jeg slipper spydige komentarer! Det er en vinn/vinn-situasjon! Det er ikke det at jeg tok meg nær av det - jeg mener, sånne kommentarer tilhører barneskolen. Har vokst fra den slags for lenge siden.. Greia er den at jeg syntes ikke noe om å dra det opp på den måten som det ble gjort - det kan man holde seg for god til. Men.. Nå er iallefall den saken ute av verden, har en ny adresse på siden og livet går videre liksom.. ;P Skal hilse masse, masse tilbake fra Emilia! Gi et lite nuss til han fra henne! Klemmer fra oss <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå