Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Har som dere ser nettopp meldt meg inn her og har lest litt her og litt der. Det slår meg at dere er veldig flinke til å passe på hverandre! Dere oppmuntrer når det trengs, er superpositive, og dere sier fra når noen går over streken! Det er godt å se! Stå på jenter! Fint forum, håper bare jeg ikke må være her så lenge:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Ja, kjempekoselig her. Får svar på nesten alt man lurer på ) Og så er det godt å "prate" med andre som er i samme situasjon og er like frustrert som deg selv. Ingen av mine venner vet at vi prøver på nestemann, så jeg har ingen å snakke med her hjemme. Får håper vi alle flytter over på 1. trimester og fortsetter kosen der om kun kort tid ) Lykke til! Klem
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Få her også vet at vi prøver på andremann. Blir fort mye mas, da! En vet jo aldri hvor lang tid det tar! Kommende bestemødre er for oss de siste som må få vite noe. Oj for et mas det blir da:) Hyggelig med sånne hemmeligheter, selv om blir litt frustrert. Jeg er ekstremt utålmodig og er i PP1... tegner ikke godt! Men så er han vi har fra før fem år alt, så da blir det vel sånn?
Gjest Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 synsast d e litt mykje kranling her eg. mange som sleng m kjæften, som like å såre andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå