Karomamma Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hællemin så deilig!! Jeg hadde glemt hvor skjønt det er å ligge der i olivenskummet med noe å lese på og noe å drikke! Halleluja! Som regel er jeg der sammen med lillefjompa i 20 cm vann, masse skum, elleveognitti badeender, en vannkanne, en liten båt, en bok (!), diverse kluter og mer skum.... Ble så trøtt av badinga at jeg må køye - driter i hele strykinga, hehe. God natt allihopa
Urtete Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Det hørtes helt nydelig ut!!!! Badekar, bok, god drikke...... mmmmmmmmmmmmm...... Det frister, men det blir ikke i kveld. Køyer snart jeg også nå. Minstejenta har ørebetennelse, så jeg regner med en UROLIG natt! :-( God natt, jentene mine!!!! :-)))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 God natt god natt jenter - måtte dere drømme mange fine drømmer:-)))
Urtete Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Drøm søtt du også, Attpåklatten!! :-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Takk! Men først skal jeg se en film til - Nynnes Dagbok;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Ja!!! Fikk dessverre ikke med meg mer enn et par episoder da det gikk på tv og ante ikke at det var laget en film før idag:-))) Gleder meg....Regner med at sambo sovner innen 5 minutter etter at den er satt på, så får jeg ligge stille i sengen ved siden av ham og fnise for meg selv....;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Så lenge det bare er fnising så - hihi, verre hvis vi tar bort N`en i fnising....;-)))
Natteravnen* Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 ååååååååh, så heldig du er som har badekar.........-her er det berre dusj, so kosen med badekar blir berre med tanken.........
hypersusmor Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Jeg vil også ha badekar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg håper du hadde det hadde det alldeles vidunderlig i går kveld! Attpåklatten: Nynne går fremdeles på TV, på TV3 mandager klokken 19.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå