Gå til innhold

Badekaret ropte og i dag svarte jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hællemin så deilig!! Jeg hadde glemt hvor skjønt det er å ligge der i olivenskummet med noe å lese på og noe å drikke! Halleluja!

Som regel er jeg der sammen med lillefjompa i 20 cm vann, masse skum, elleveognitti badeender, en vannkanne, en liten båt, en bok (!), diverse kluter og mer skum....

Ble så trøtt av badinga at jeg må køye - driter i hele strykinga, hehe. God natt allihopa :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes helt nydelig ut!!!!

Badekar, bok, god drikke...... mmmmmmmmmmmmm......

Det frister, men det blir ikke i kveld. Køyer snart jeg også nå. Minstejenta har ørebetennelse, så jeg regner med en UROLIG natt! :-(

God natt, jentene mine!!!! :-)))))))

Skrevet

God natt god natt jenter - måtte dere drømme mange fine drømmer:-)))

Skrevet

Drøm søtt du også, Attpåklatten!! :-)))

Skrevet

Takk! Men først skal jeg se en film til - Nynnes Dagbok;-))

Skrevet

Ja!!! Fikk dessverre ikke med meg mer enn et par episoder da det gikk på tv og ante ikke at det var laget en film før idag:-))) Gleder meg....Regner med at sambo sovner innen 5 minutter etter at den er satt på, så får jeg ligge stille i sengen ved siden av ham og fnise for meg selv....;-))

Skrevet

Så lenge det bare er fnising så - hihi, verre hvis vi tar bort N`en i fnising....;-)))

Skrevet

ååååååååh, så heldig du er som har badekar.........-her er det berre dusj, so kosen med badekar blir berre med tanken.........

Skrevet

Jeg vil også ha badekar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg håper du hadde det hadde det alldeles vidunderlig i går kveld!

Attpåklatten: Nynne går fremdeles på TV, på TV3 mandager klokken 19.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...