Gå til innhold

Da ønsker jeg alle...


Anbefalte innlegg

Skrevet

en fortsatt fin kveld. og god natt når den tiden kommer!

Nå er det faktisk stille her i huset, så da skal jeg ta meg en varm dusj, og krype under dyna!

 

Natta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver under på denne jeg også. Sov godt, phantomet!

Det har vært noen usedvanlige slitsomme dager hvor gubben har vært borte på jobb, og jeg har organisert hverdagen på egen labb - med trening i skiklubben for den eldste med de tre andre på slep i går, og allidrett for den nesteldste + venninne i dag. Syns jeg kjører og kjører og kjører, og ammer og mater og vasker klær og fikser og organiserer og sånn går nu dagan. Så det har ikke vært det store overskuddet til å leke med dere denne uka - men jeg har lest det meste, da c",)!

Men nå er det stille og rolig, og vi har hatt litt fredagskveld i dag, vi - tacos og lys og peisen med bål i og litt pils til maten...

Så nå sier vi natta her også, tror jeg, og kommer sterkere tilbake i morgen og hvertfall på fredag c",)!

Skrevet

natta jenter... nå går jeg også til køys, med mer eller mindre dårlig samvittighet for oppgaven. jeg var optimist i går, med fulll oversikt og målrettet jobbing... kan ikke skryte av det i dag, men jeg har hatt besøk av ei god god venninne, deilig når gode varme blaff fra østlandet stikker innom! hurra!!!!!!!

 

det gjør godt i høsten og i eksamenstida...

 

sov godt, så snakkes vi snart!

 

og kjære kjære phantomet mitt, sov så godt så godt!

Skrevet

Sove så godt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...