Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 vet den 20 er på mandag men er det et lite håp?:)har dnbnor
SK&Maylen Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 ett bittelite håp, eg har jaffal håp, er blakk som bare det! Men regner med mandag, så blir eg ikkje skuffa!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg tror og håper på det. Har vært borti det en gang før at 20 har vært mandag å da fikk ejg den på fredag. Men blir ikke sint hvis jeg ikke får den på fredag nei.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Jeg ahr nå ihvertfall mer eller mindre alltid fått den et par dager før, og nå sist som 20. var på en tirsdag var os på konto på lørdag allerede.. Bruker dnbnor..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 nesten 100 prosent sikker på at den kommer på fredag
Mamsen86 Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jeg håper iallefall det - eier ikke nåla i veggen for øyeblikket! Har 5 kroner og femti øre, å 37 kr minus på kortet.. Så det hadde vært deilig! Ikke det at jeg nødvendigvis trenger noen penger før mandag - men det hadde fortsatt vært deilig.. Sånn i tilfelle!
olebrum30_05&09&13 Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 jeg håper den kommer på fredag.. hehe... er helt blakk,men fikk heldigvis låne litt av min mor og min søte,snille eks svigermor!! hun kom bare og gav meg pengene når jeg var på besøk med litla på mandag.. vi er jo bestevenner så hun vet jo hun får de igjen så fort os står på kontoen jeg har verdens beste bestemor til jenta mi... hehe...
Tripp-trapp-tre-sko Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Ja det tror jeg faktisk. Ikke at jeg regner med det, men håper... Da jeg skiftet bank til en gebyrfri nettbank-type-ting, trodde jeg at det ville bli lagt inn et døgns forsinkelse på alle utbetalinger. Det gjorde det ikke, så jeg vil anta at de tar slike "høyder". Det heter seg vel at beløpet skal være inne på konto INNEN den 20.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå