Gå til innhold

Melder meg inn her jeg, da. :0)


AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Testet positivt i dag og må jo bare tro at dette skal gå bra! :0) Vi venter vårt første lille nurk 29. juli etter kalkulator på internett. :0) Går det gæli så har jeg ihvertfall noen å snakke med her på nettet. Hopper likegodt i det jeg. :0) Er så spennende dette. Hjernen er jo helt full av alle mulige tanker, bekymringer og gleder. :0) Aner ikke hvordan jeg skal klare å konsentrere meg på jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen! Det er så spennende ikke sant? Jeg greier ikke å konsentrere meg helt jeg heller! Tankene er rundt den lille spiren hele tiden:-) Har termin 21. juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!!

 

Spessiell følelse det å plutselig sitt med den positive testen forran seg.. Sjefen min skjønte at det var no med meg med en gang ho, så når jeg samme dagen sa jeg var gravid igjen, ble ho ikke så overraska...

 

Masse lykke til, og kos deg med den voksende spiren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o) Tjoho, så kom du etter inn her!!! Du har termin på burdagen min jo, så moro :D

Du må bare nyte den herlige lykkerusen nå, det er noe heeeelt spesielt første gang man går gravid!!! Jeg synes det var mye mer speseilt første gang enn nå... men så klart er jeg glad og gleder meg nå og, ingen tvil om det :o)

Du får og ha lykke til på freden, kommer jo til å følge med på åssen det går med deg og din lille vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...