Snupidupi Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Æ syns nu det e litt fæstli æ... også e di jo i fra nabokommunen da... så har jo sedd en del kjente i programman fra Rognan...
julestjerne Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Ja, jeg måå se på det hver gang! Det er fordi jeg kjenner en type som bor der, en jeg var i militæret sammen med. (Og hadde en liten romanse med... hysj da!) Han snakka alltid så varmt om hjembygda si, så nå synes jeg det er så artig å se hvordan det virkelig ser ut der. Og dessuten er det et veldig koselig program med mange herlige mennesker!! (Dessverre får jeg ikke sett det i kveld, for det er nemlig fotball-landskamp på tv og det har visstnok førsteprioritet, i følge mannen min!)
Mary1- født victoria Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Sorry.... Får ikke sett... er vist fotball i dag (
Snupidupi Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2006 Hihi... nu bei æ nu verkeli nysgjerri kem du har hatt en romanse med ;D
MM med spire Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 jeg ser på det... Må jo le litt... et par av de har litt av noen særegenheter ) Sikkert ekstra moro når man ser kjente i serien og )
julestjerne Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Hehe, kanskje du vet hvem det er, da? Jeg kan nok ikke legge ut hele navnet hans på internett, stakkars. Men om du kjenner en marine-mann fra Rognan som har vært forelsket i en marine-jente en gang for mange år siden, så er det kanskje ham...? Sukk, blir helt sentimental av å mimre sånn tilbake i tiden. Blir fort slutt på drømmene da, når man ser ned på magen sin og husker på at man venter bråkemaker nummer tre!! Hjelpes meg.
Snupidupi Skrevet 15. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2006 Kan æ heller spør sånn ca kor gammel han e?
Snupidupi Skrevet 15. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 15. november 2006 Kjenn ikke di som e i revyen... men har nu sett nån av dem før da... men di e så skikkeli saltdalinga... å det e kjæmpe arti ;D Men kjent fire av dem som så på strippinga bl.a og har sett masse kjente i publikum ;D
Snupidupi Skrevet 15. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 15. november 2006 Hm... ett år øngere en mæ da... kom ikke på nån just nu som va året øngere enn mæ da... har vel mæst kjennt folk æ har gått på skole i lamme da... eller mc-folk... tænke tænke.... hør du kor det knaka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå