Gå til innhold

Nån a dåkker som bruka å se Alt for Rognan?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg måå se på det hver gang! Det er fordi jeg kjenner en type som bor der, en jeg var i militæret sammen med. (Og hadde en liten romanse med... hysj da!) Han snakka alltid så varmt om hjembygda si, så nå synes jeg det er så artig å se hvordan det virkelig ser ut der. Og dessuten er det et veldig koselig program med mange herlige mennesker!! (Dessverre får jeg ikke sett det i kveld, for det er nemlig fotball-landskamp på tv og det har visstnok førsteprioritet, i følge mannen min!)

Annonse

Hehe, kanskje du vet hvem det er, da? Jeg kan nok ikke legge ut hele navnet hans på internett, stakkars. Men om du kjenner en marine-mann fra Rognan som har vært forelsket i en marine-jente en gang for mange år siden, så er det kanskje ham...? Sukk, blir helt sentimental av å mimre sånn tilbake i tiden.

Blir fort slutt på drømmene da, når man ser ned på magen sin og husker på at man venter bråkemaker nummer tre!! Hjelpes meg.

Kjenn ikke di som e i revyen... men har nu sett nån av dem før da... men di e så skikkeli saltdalinga... å det e kjæmpe arti ;D Men kjent fire av dem som så på strippinga bl.a og har sett masse kjente i publikum ;D

Hm... ett år øngere en mæ da... kom ikke på nån just nu som va året øngere enn mæ da... har vel mæst kjennt folk æ har gått på skole i lamme da... eller mc-folk... tænke tænke.... hør du kor det knaka?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...