ulla,mkrølltoppen&litletulla Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 hei eg heter x og eg er en uofisiel prøver. hehe. sender alle her inne en lykke til ønskning kor lenge har dere prøvd? har dere barn fra før ?
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Hei og velkommen=o) Prøver å overtale sambo men ikke lett... Vi har en sønn på 3 år sammen... Lykke til med prøvingen da=o) klem
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg slutta på pilla i februar i år, men bare vært aktive prøvere de siste 4mndene. Har ei jente som nettopp ble 19mnd fra før - selvsagt verdens nydeligste (og grunnen til at vi tør å lage en til, hehe). Velkommen skal du være, og lykke til i prøvinga deres!!
babyT Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Hei og vekommen til oss :-) Har prøvd siden juli. Ingen barn fra før.
ulla,mkrølltoppen&litletulla Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 takk. vet kke helt hvor lurt det er enda da, for det blir tre tette tette barn og eg får høre at eg må ikke finne på å få et brn til nå, men eg har så lyst. mannen min og, såeg går ikke inn for noe, men bruker ikke prev. blir det noe så blir det noe
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Hei og velkommen:-) Vi har prøvd ca 1,5 år og har ingen fra før. Lykke til og håper det klaffer fort da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå