Gå til innhold

Er det egentlig noe respons på denne siden?


Lille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei vi som skriver her er bare små brukere som de er avhengig av for å få inn alle reklamekronene sine, så å gi oss litt respons er ikke priorietert før laaaaaaaaangt ned på prioriteringslista dems. Det tar jo hele 10 sekunder å skrive noen ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart jeg. Og useriøst virker dette. Så f eks at det var en dame her som ville ha slettet et innlegg som hun hadde skrevet- Det var vist en del "tull" rundt dette innlegget., og når hun tar det opp her bør det jo bli fulgt opp av "sjefene" også.

Hva er det liksom som skal til for å få deres oppmerksomhet?

Ellers kan de jo bare drite i hele denne siden. Virker som om at det de bare svipper innom engang i blandt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv lagt inn flere innlegg her med link til tråder som bør slettes. Da har det faktisk blitt slettet ganske raskt også, så det skal de ha all ære for.

Det jeg etterlyser er at de viser at de er her inn, og gir et svar på spørsmål som rettes til dem selv om de selv kanskje synes henvendelsen er liten og ubetydelig. For alt vi vet så kan det tenkes de leser alle innleggene her og det flere ganger, men det hjelper ikke dem som skriver dem hvis de ikke gir noen ord tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så ufattlig vanskelig å lese eller? Det står jo at hvis man har en haste sak, så må man sende mail direkte til Webmaster. Denne siden er jo for pokker bare til ris og ros. Les nå på toppen av siden før dere klager og syter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...