Gå til innhold

Nå håper jeg at

Anbefalte innlegg

Skrevet

sviger og svoger har skrudd av motoren phantomet, så du og måka kan få dere litt kvalitetssøvn før freddan!

at alle dere andre har det bra og har snille menn og barn,

og at dritgrei hei hei er i farta med lesingen:-)

Og tonetroll,

du må ikke tro at du kan ta ferie her inne også! Om du skal beholde plassen din i rekka;-))

Nå skal jeg trekke meg stille tilbake, for jeg sitter med 3 nye filmer og skal rigge meg til med kjæreste og sjokolade (nei, ikke julemarsipan, men mandelstang og lohengrin;-). En Beckfilm, en Wallander og Nynnes Dagbok (dansk humor)

Ha en fabelaktig kveld jenter:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en god film/kjæreste/sjokoladekveld!!

Jeg skal ha en klesvask/tørketrommel/tøybrette/strykekveld også kanskje litt sjokolade/dibbe/kjærestekveld innimellom...

Skrevet

Å det hørtes godt ut med sjokolade! Tror jeg skal gå en tur før jeg kanskje dibber litt. Slutter meg til karo og ønsker deg en fin kveld=))

Skrevet

Nå er svigers inne i huset sitt, og er igrunnen ganske stille... *smiler* Han er en kjernekar igrunnen, bare ikke bestandig at hukommelsen hans er så bra...en tanke i hodet om gangen er det visst det heter... Eller tunnelsyn kan man også kalle det..

Kjenner du andre som finner på at skjærgårdsjeepen bør jo vaskes når den er oppe av vannet i 2 minus grader, og dermed fyrer opp med alt varmtvannet til naboen(oss i dette tilfellet) for å klare å rengjøre vidunderet...? Nå er vi heldige ser du...for her er det speilblank is rett utenfor ytterdøren nå...

(Men samme mannen har kjørt to ganger tur retur Drammen for å levere og hente bil på verksted sammen med Måka og meg...Han sier aldri nei til å hjelpe, og stiller som privatsjåfør for damene på fredag!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...