Vibeke&gullguttene:) Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 som kunne tenkt seg en trilletur etterhvert:)?
Harald Ripultfør Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Bodde på oppegård før.. Har flytta til Oslo. Nå ble jeg nysgjerrig på hvem du er =P
Videlivi Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Jeg vokste opp på kolbotn, bor nå på hauketo/ mortensrud =)
Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Er også fra Kolbotn. Kanskje vi kjenner hverandre? ;P Men har flytta til Kalbakken. er 26 så deg på 19 kjenner jeg antagelig ikke. Får jeg spørre de andre damene om alder?
Videlivi Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Jeg er 28, har bodd på trollåsen. Mine foreldre bor der fortsatt. Navnet er Vibeke =)
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 23. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2006 Jeg heter også vibeke;) har blitt 20 nå..hehe.. har nettopp flyttet til kolbotn.. bodde på hauketo før...
Videlivi Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 sånn kan det gå, vi har "byttet" plass =) Jeg har en diger hund, så jeg skal begynne å gå turer igjen så fort været er bedre, og vesla her har stabilisert døgnet litt ( våken fra 6-12 timer, helst natt og kveld) Samboeren min og min far går turene med hunden nå, så han får de turene han skal ha. så det er bare å gi beskjed hvis du ønsker å være med =) Tenkte å prøve å få gått lengere turer mens vesla sover etter nyttår. Da er hun over to mnd, ogjeg har hørt at døgnet skal være bedre da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå