Gå til innhold

Hvor strenge er dere på leggerutinene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye snakk om rutiner her nå... Jenta mi pleier å legge seg rundt 9 til vanlig. Nå har hun sovet i 3 timer, og kommer sikkert til å være våken i to-tre timer. Hvor "strenge er dere på at leggerutinene følges? Vil ikke vekke henne heller nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært forholdsvis "streng" på rutiner med min datter hele veien, og tror jeg har fått igjen for det.. dvs at hun er veldig enkel å legge i 18:30 tiden, for da vet jeg at hun er trøtt!

Du skriver riktignok ingenting om alder på ditt barn, er hun bitteliten ville jeg latt henne bestemme rutinene selv..

Skrevet

4 mnd.... da tror jeg nesten at jeg ville ha vekket henne.

Skrevet

har igrunn ikke vært streng, for lillegutt er trøtt til kl 19, så det nytter ikke å holde han oppe.... han begynte med å bli tidligere ig tidligere trøtt... tror han begynte å legge seg rundt 7, halv 8 når han var ca 4 mnd.. husker ike helt...

Skrevet

Jeg pleier å være ganske "streng" på leggetidene. Så hvis gutten min sovner litt seint på ettermiddagen, så vekker jeg han etter 10-15 minutter. Han er stort sett i seng på denne tida her, altså rundt kl 19. Han er snart 5 mnd.

Setter så stor pris på å ha litt voksentid om kveldene - vi har 2 barn, og det går i ett hele dagen.

Skrevet

Vi er strenge! Til og med når vi er borte forsøker vi å legge han i vognbaggen til den faste legge tiden, men det er selvfølgelig mye lettere hjemme! Han er nettopp passert to mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...