Gå til innhold

Gulping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg som trodde dette skulle bli bedre snart. Nå er jenta snart 4 mnd. og hun gulper som aldri før. Det er sikkert fordi hun nå er mer i bevegelse, men fytti katta kor lei eg e det griset. Skjønner ikke at hun legger så fint på seg med tanke på de mengdene som kommer opp.

Gleder meg veldig til dette blir bedre... Er det noen som vet om det blir bedre når de begynner med litt grøt?

Dette ble mye syt, men begynner å bli så enormt lei. ( Er vel itilegg rimelig sliten:)

Vet at det er mange som har det verre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan fint begynne med litt tynn grøt. tynnere enn det som står på pakken. begynne på kveldstid, og se om det hjelper :)

Skrevet

Takk. Ja jeg tror jeg må prøve litt å se om det setter seg litt i magen.:)

Skrevet

Greit å begynne med litt tynn grøt,men burde vel prøve på dagtid første gangene.. Sånn at hvis baby får vondt i magen blir ikke hele natten ødelagt liksom. Sånn gjorde hvertfall jeg det,etter 3 dager uten reaksjon fikk han grøt på kvelden i stedet :)

Skrevet

har også slitt m gulping. vi har begynt m nestargel, mot gulping.. dette fungerer utmerket her i huset.... skal snart begunne m grøt, så for se da.......

Skrevet

Hvordan bruker man nestargel mot gulping? :) Får deres baby mm?

Skrevet

Har forstått det sånn at man må gi Nestragel på flaske...

Så om man ammer, så må man pumpe seg. Og så har jeg hørt at dersom de gulper når de har fått Nestragel, så kan de lettere sette gulpen fast i halsen -> få vanskeligheter med å puste...

Så jeg har ikke tatt meg bryet med pumping eller turt å prøve.

Men gleder meg til han skal slutte å gulpe, ja! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...