Gå til innhold

Kos dere på fredag..sukk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske jeg bodde litt nærmere,er sikker på at dere kommer til å få det knall gøy.!! kos dere=) Er det noen fra vestlandet her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal nok klare å kose oss...Synd du ikke får vært med, men ref kommer vel etter helgen...ihvertfall det som er egnet til å refereres..

 

Dritgrei holder ihvertfall til på vestlandet..har prøvd å overtale henne til å komme til festen, men har desverre ikke hatt hell med det.

Skrevet

Vestlending her, ja! kanskje vi skal få gjengen til å kome over fjella til våren.....?

Skrevet

Høres ut som et godt forslag,til våren blir det treff her i vest! Koslig med flere fra vest ja,da føler jeg meg ikke sååå alene her inne=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...