Gå til innhold

Forkjølelse


shevil og Alver

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Alver er blitt så utrolig forkjølet. Er det noen som har noen tips om hvordan vi skal komme oss gjennom dette på best måte?

Har så vondt av han, for han snufser, hoster og nyser om hverandre. Særlig om natten. Veldig slitsomt både for han og mor som ikke får sovet noe. Guskjelov har han ikke feber. Har brukt sånn pumpe til å få ut snørr, men dette får han til å hylskrike. Blir jo ikke mindre snørr av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp hatt en fæl runde med forkjølelse hos de to minste vi også. Først lillegutt som var hjemme en uke fra bhg, så har I vært potte tett i en ukes tid nå. Leie netter, altså:-(

 

Har kjøpt nesesuger, men jeg sprayer henne litt med nesespray først slik at det løsner og så suger vi snørra ut. Ja, hun skriker men det er i grunn verdt det. Den har vært veldig effektiv.

 

Nesespray, mye amming etter at den funker. Gjentas ofte:-)

 

God bedring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, skal kjøpe nesespray i morgen. Dessverre ammer jeg ikke. Gutten min er puppenekter av rang, så vi får finne på annen trøst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte egentlig mer på væskeinntaket. Jo mer de drikker, jo løsere blir snørra. Er det ikke sånn, da? I det Ingeborg har fått nesespray, går det så bra å gi henne melk, liksom.

 

Det er noe herk, disse forkjølelsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok skjønner. Kan jo kanskje prøve litt kokt vann på flaske for væskens skyld, hvis jeg ikke har litt pumpet melk. Klarer som regel å skvise ut litt i løpet av dagen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...