Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Jeg har billetter til et show med Kristin Valen, men usikker på om jeg burde dra... Er jo rimelig høy musikk og jeg er redd jeg stresser babyen! Jordmor mente at babyen kunne bli urolig, men tok ikke skade av dette og at jeg med fordel kunne gå litt ut hvis det ble for mye liv i magen min... Jeg ble så usikker nå, vil jo ikke skremme den lille i magen av alt "bråket"... Går dere andre på kino, konsert e.l.? Jeg er i min 29. uke foresten!
Rockekilling on board Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Sist var jeg på peccatum konsert dagen før jeg fødte.. da vare liv... hehe... men de ligger jo godt beskyttet, da. Har vært på masse konserter jeg.... og sønnen min spiller trommer... så denne blir nok vant til bråk!
piripiri Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg skal på konsert neste helg, er da 34 uker på vei. Tror ikke at det skader babyen i magen. Men klart blir det for livat i magen eller skulle jeg føle meg dårlig så er det jo bare å dra hjem.
Lillypia Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg har også vært på flere konserter bl.a i spektrum hvor lydnivået var ganske høyt. Dette var i uke 30. Og det gikk helt fint. Jenta mi var rolig hun:) Men fikk et tips om å ha en tykk jakke eller noe å legge foran magen for å "dekke til" litt lyden. Kanskje var det dette som hjalp:)?
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Jeg går på konserter, og opptrer også en del sjøl. Tror ikke det er noen fare, kanskje det bare er litt kos med litt musikk inni der?! Dessuten tror jeg nok babyen merker at mammaen koser seg, og dét er jo bare positivt!
2nj♥ Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 I forrige svangerskap var jeg på U2-konsert 3 uker før termin. Forhørte meg med jordmora jeg gikk til, og i tillegg jordmor på sykehuset, og fikk til svar at jeg bare måtte gå og at babyen ikke tok noen skade av det (tror faktisk han likte musikken jeg). Var mange andre gravide der også husker jeg. -Vi (gravide)fikk nemlig ta med oss stol inn, noe andre ikke fikk Denne gangen har jeg vært på kino noen ganger og på Team Eckbo bl.a.
Love2bemom Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Klart æ gjør...Skal man ikke få leve og gjøre festelige ting selv om man er gravid? Det er jo ikke hver dag heller? Og Kristian valen er jo ikke black metal musikk heller. Trur det viktigste er og ikke vær overhysterisk og kose sæ. Da har babyn det bra.
trinen123 Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Har været på kino mange gange nu. Hun koser sig med det...lidt hyggespark, men overhovedet ikke noet at bekymre sig om. Så længe du ikke stresser er der ingen fare. Nyd dit show med go samvittighed.
Abracadabra Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Hehe min lille har vært på Sweden Rock Festival, WASP, Rolling Stones, Den Store Heavy Metal Festen (hehe) og masse annet mens den er inni magen, og jeg har billetter til Iron Maiden 6 dager før termin (!!) som skal benyttes med mindre småen gjør sin entré innen den tid... alt jeg har lest og alle jeg har spurt sier at den lille ligger godt beskyttet inni magen. heldigvis, ellers hadde jeg blitt lei meg - altfor glad i konsert og musikk, hehe! hadde vært trist å ha gått glipp av alle de gullkonsertene...
mamma til Armand & Even Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Jeg har ikke vært på konsert eller kino etter uke 25 for min lege sa at høyt lyd kan påvirke barnets hørsel.men søstra mi har vært på konsert mange mange ganger og hun har 2 friske barn (:
27dager Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 den gangen det har vært desidert mest liv i magen var da helge jordal kom på jobben (barneskole) og hadde 40 min opplesning av terje vigen.. da var det liv! om det var av begeistring eller i protest er ikke godt å si, men mor liker helge jordal, så jeg syntes det var litt artig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå