Gå til innhold

Fantastisk doktor! =)


=)Line

Anbefalte innlegg

Fant ut at det var best å tusle en tur til legen i dag, siden jeg for tiden går ned mellom halvannen og 2 kg i uka. Følte meg passe pysete, men er jo greit å være på den sikre siden!

 

Og han var utrolig grei! Beroliget meg og sa at det foreløpig ikke er noe farlig, siden jeg kun har gått ned såpass mye de siste to ukene. Jeg var ikke dehydrert heller. Fikk råd om å ta noen ekstra vitaminer, og så tok han masse blodprøver. Skal tilbake på ny kontroll om ei uke.

 

Jeg er så gla! For en utrolig lettelse å ha følelsen av at doktoren har kontroll og vil følge meg opp framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott!!!

 

Det er virkelig gull vært å ha en doktor som er til å stole på og som faktisk gjør en jobb for å få en til å slappe av!!!

 

Masse lykke til , og vi får håpe at kiloene snart begynner å gå andre veien... Vet ikke om det gjør ting verre eller bedre, men jeg har ei i slekta som spydde flere ganger om dagen i hele svangerskapet, men ho fikk alikkavæl en velskapt gutt!!! Så det går nok bra selvom vekta går andre veien, de små nurka vi har inni magan tar det de trenger...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...