Gå til innhold

Liker ikke å ligge på magen


pippi78 & prinsessa :)

Anbefalte innlegg

vår lille tulle nei :) Jobber iherdig for å komme seg rundt på ryggen igjen men har ikke lykkes. Vi øver litt hver dag da og prøver litt forskjellige øvelser som vi har funnet. Flere som har babyer som ikke er så begeistret for å ligge på magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alver er heller ikke så flink til å rulle fra magen til ryggen. Derimot har han klart å rulle fra ryggen til magen et par ganger. Dette jobber han med nesten hver gang han ligger på ryggen på gulvet og på stellebordet.

Han liker ikke å ligge på magen mer enn kanskje 5 min. Da blir han utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin har heller ikke verdt spesielt begeistret for å ligge på magen, men så leste ei et råd om å hjelpe litt til... ruller et håndkle og legger d under brystkassa hans.. etter noen dager m dette har han skjønt at d å ligge på magen er igrunn ganske kult... ser en del rundt seg... lokker m speil:-) vi tar nå bort hånkle etter en stund, og tålmodigheten er blitt mye bedre... tipper rundt noen ganger og, d er skummelt d.. skjønner han ingenting....

men dette hjalp hos oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma liker ikke å ligge på magen, nei...Det gjorde ikke broren heller, så der gav jeg bare opp! Han har vokst opp og er en frisk og flott gutt for det. Men tenkte jeg ville gi det et ordentlig forsøk på snuppa da. Ligger på magen på stellebordet ved nesten hvert stell, da kan jeg sitte på kne foran henne slik at hun ser meg. Hun løfter hodet HØØØYT en gang, men etter det er det bare sånn litt løfting. Hun lager gode lyder en liten stund, før hun begynner å klage. Men her å tar vi det litt av gangen =)

 

Det med håndkleet var en god idè - skal prøves i mårra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...