Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 innimellom febertokter og fryserier ville jeg bare fortelle at gullet har det bra.kommer hjem fra sykehuset i dag.vært noen tøffe døgn der di trodde han hadde både longebetennelse og hjertefeil.... men kun en luftveisinfeksjon =0) så nå kommer han hjem=0) knærten min er endelig feberfri,tror jeg da....er iværtfall i mye bedre form akkurat nå.da er det værre med mamman,hehe er jeg som har fått det nå.kaller det dibvirus...inntil videre =0) tjo hei...og ATTSJOH =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Så fint at det ikke var mer alvorlig, men ille nok for liten kropp! God bedring til stort og smått i attpåklattfamilien :-)
Karomamma Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Så bra at begge småttisene er på bedringens vei Ikke noe moro, nei!
♥Snulder Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Puh... så godt at det ikke var verre! God bedring til deg også!!!
Gjest Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 takk dere=0) han var temmelig syk,men kvikna fort til da han fikk penecelin. men spisenekt har han ennå.men der får vi bare hjelpe mamman å krangle i vei. min tass har vært skikkelig dårlig han også,men jeg kom meg ikke til legen.ingen til å hjelpe meg med tvillingene.så jeg fikk informasjon om hva jeg skulle gjøre fra sykehuset.å til nå har det gått greit.gleder meg til mannen kommer hjem.er utslitt etter disse døgnene =0) så jeg skal pleie febern og komme meg på bena igjen nå. når jeg er så dårlig med feber,tørr jeg ikke tenke på di små kroppene,hvordan di hadde det.
Superlis Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 GOD BEDRING!Stakkars dere,sender varme tanker!
Maud Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Så bra at det ikke var noe farlig. Nå får dere holde ut så godt dere kan og håpe på snarlig bedring for dere alle.
hypersusmor Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Riktig god bedring til dere begge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå