Gå til innhold

to små hjerter.


arax

Anbefalte innlegg

tralalalalaa...

 

har vært så nedfor di siste dagene.hatt to blødninger,å det kommer så mye grums...å hvilkene smerter jeg har hatt...trodde nesten en stund at jeg skulle sprekke på midten...men iallefall,så var jeg på UL i dag å det er helt sykt..der som jeg ikke trodde det var mer håp..dunker det to små hjerter...å da kunne ikke jeg annet en å slippe tårene løs...jeg ble nesten i sjokk..men det er sant,,,to små dunk dunk...å du store alpaka...jeg er så glad så glad så glad.....så da kan jeg / vi forvente(foreløpig)to små nurk....tene seg til å gilt....

 

lykke til alle sammen....nå får jeg tuste meg inn på tvilling siden jeg da...men jag vil nok bruke denne også..for dere er så gille,med råd og sp.mål..

 

ha en fantastisk fin dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhh, gratulerer!

Jeg må nesten ty til tårene selv om jeg ikke kjenner deg, men sånn er det med kroppen full av hormoner...

LYKKE TIL videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj oj.... For en overraskelse!!!

Gratulerer så mye med tvillinger er vel det riktige å si da....

 

Hvor tidelig var du på ul??

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulk, blir vått i øyekroken hos meg. Mange gratulasjoner og lykke til! Er det ikke fantastisk å se spirene på ultralyd?! Skal selv på ultralyd til fredag.. gleder og gruer meg. Tenk om det ikke er noe der?? uff, nei . Er oppblåst i magen, kjempetrøtt, det stikker litt innimellom i magen, så symptomene er jo der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..tusen takk..først gang i uke 6 å da var det bare to fostersekker.i dag uke 7 å noe.var det to små hjerter...så det er så gilt atte..håper virkelig det går veien....er ganske uvirkelig ennå men det er samtidig spennede og skummelt...tjihi...

 

masse lykke til med deg og din spire også:)

tror du kanskje at du har to spirer eller?tjihiii

 

varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er toeggede...tjihiii...derfor håper jeg det er 1 av hver...vi ønsker oss bare to barn å da hadde det vært gilt med en av hver...men ikke misforstå,alt er hjertlig velkomment....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...