Superlis Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 bare lurt jeg...Selv serverer jeg noe graps i ei form,litt pølser,løk,tomater,krydder,olje og poteter...
Urtete Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Har ikke planene klare i dag - DESSVERRE!!! :-((((( De dagene der grønnsakene står ferdig skrelt i kasseroller og menyen er klar er jo så mye bedre....... Nå blir det sikkert noe super-enkelt tipper jeg, MEN HVA???!!!?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 ...........sukk............aner ikke...............er i surt humør idag.............alle er litt dumme og teite liksom..........så spørsmålet er..............ER DET RIKTIG AT DET ER JEG SOM SKAL LAGE MAT DA ELLER??? HÆÆ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå