Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Mørk sjokoladesaus: (5dl) 150 g hakket mørk sjokolade has i en bolle 3 dl fløte gis et lite oppkok og helles over sjokoladen. La det stå 2 min før det røres glatt. Serveres lun. Karamellsaus: (4 dl) Rør 75g smør, 185g brunt sukker og kanpt 2 dl fløte i en liten kjele kjele over svak varme til smøret er smeltet og sukkeret er oppløst, la det deretter få et oppkok, skru ned og la det småkoke i 2 min. Daimsaus: (5 1/2 dl) hakk 2 daimplater. Ha dem i en kjele med 1/2 dl melk og 1 3/4 dl fløte, rør over svak varme til det er smeltet, tilsett så 100 g melkesjokolade og rør til den er smeltet, avkjøl i romtemperatur. Kjempegodt!
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Gjett om eg skal prøve den daimsausen då. Daim er yndlingssjokoladen min! *mmm* Det høyres heilt fantastisk ut til krokanis med banan, peanøtter og nonstop! *aaaaaaaaaahh* VIL ha det nooo!
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 Du får si i fra hvordan den ble
Desemberbarn78 Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Bruker du kremfløte eller matfløte? Ser kjempegodt ut!!
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 kremfløte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå