Gå til innhold

Vond lukt- æsj!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da min mann skulle fingre meg , så kom fikk han en del hvit utflod på fingeren, og det luktet!! Litt sånn emmen lukt, nesten litt tåfisaktig. Dette er fryktelig ekkelt, og jeg lurer på hva det kan være? Har ikke vondt, er frisk ellers, tok keisersnitt for 6 mnd siden, kan det ha noe med saken å gjøre? Vi har sjelden sex, mannen mener det kan være årsaken..men hva tror dere? Er det farlig å bruke dusjhodet for å skylle seg der nede? Når har arret grodd innvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror jeg vet hva du mener, jeg synes iallefall det lukter litt funky fra

"der nede" rett etter mens, merker det nå også siden jeg blør litt etter fødselen.

vet ikke om det er dette du har da, men er iallefall slik med meg og flere jeg kjenner, så kan jo hende...tviler på at det har noe med hvor ofte dere har sex, men har hørt at lukten kan forandre seg om man har sopp, men kjenner ikke til det selv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan jo være at du har fått en infeksjon . Sopp eller en bakteriell infeksjon... Prøv en soppkur, og hvis ikke det hjelper, en tur til legen...

Skrevet

Sopp skal ikke lukte. Det er ikke farlig å bruke dusjhodet det nede nei. Faktisk ble jeg anbefalt å gjøre det et par ganger om dagen etter totalruptur. Lukt er noenganger et infeksjonstegn, men det kan også være at såpe og parfymelukta vi er vant til å lukte av oss selv og hverandre gjør at vi misliker den naturlige lukta som skal være der. Legen vil uansett kunne fortelle deg om du er "normal" eller trenger behandling:)

Og for å svare mannen din sitt utsagn: sexmangel fører ikke til noen lukt.. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

HI her.

Jeg har vært hos legen, og den vonde lukten var skjedekatar! Siden jeg ikke hadde fått tilbake mensen, og i tillegg hadde tatt en antibiotikakur, hadde det skapt tynne slimhinner og dårlig bakteriemiljø.

Så da var det avklart. Har fått noen piller, og lukten er borte. Jippi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...