Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 er dritlei av magen nå. vil ha babyen ut! noen som har prøvd lakserolje, og virket det? hvor mye skal man ta, og når får man virkningen av det (hvis det virker da). er det noe risiko med dette?
Mamman til to herlige gutter Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 tok lakserole fem dager før termin, fikk masse mase rier gjennom natten. frem til dagen før termin tok jeg lakserolje, og hadde mase rier hele tiden, siste gang jeg tok det så gikk vannet 6timer etter. men om det hadde noe med lakserolje å gjøre det tror jeg ikke.. hjelper ikke om kroppen ikke er klar for det, er du begynt å bli moden så kan det hjelpe..
ronja irene Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 hvor mye tok du da? har termin i dag, og livmorhalsen er veldig forkortet og myk/moden. har hatt en god del masrier i de siste dagene, men de blir liksom ikke noe effektiv....hvor lenge blir man gående på do etter inntak?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Har hørt her inne at man blir sterkt frarådet det av fagfolk, babyen kan bli veldig stresset av det og det skaper bare maserier. ikke gjør det du,,,, vent heller sammen med oss andre... hilsen ei som er 12 dager på overtid
duppsko Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 jeg spiste 2 ss igår kveld.. null effekt.. mulig jeg tok for lite.... virket ikke lakserende en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå