Gå til innhold

Steike tulen ettåring på svømmehall!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi elsker å bade. Hun har kun vært på svømmehall to ganger, den siste gang nå idag. Jenta mi storkoste seg, men det var absolutt ikke nok å være i vannet i armene til mor. Hun kastet seg av gårde, styrte og strakte seg mot alt annet enn meg. Men jeg kan da ikke slippe henne heller. he he. Så det ble jo litt styr.

Virker som hun vil prøve seg litt i vannet. Det er jo for tidlig med armringer?

Babysvømming?

Hva gjør jeg nå? Hun elsket å være i vannet, men kjedet seg i armene mine. he he..

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte med armringer når gutten vår var 1år. Det gikk veldig fint. Han flyter alene der på dypet. Vi har gått på babysvømming fra han var 6mnd (er nå 20mnd). Men nå blir det bare med pappaen fremover.

I babytimene var det mye sang. Hver sang symboliserte en ny bevegelse. Slik vet gutten vår når han skal ligge på rygg, når han skal flyte ved å holde i kanten og når han kan hoppe og prelle (epler og pærer sangen). Ellers hadde det bare blitt kaos.

Aller best liker han å holde pappaen i skuldrene mens pappa svømmer. Da ligger lillemann og flyter bakpå. Noen ganger har svømmehallen madrasser i bassenget og det er populært.

Skrevet

Babysvøm er gøy :)

Matter, baller, flyteting, sangleker med bevegleser, dykking, sklie... det er hva snuppa vår liker. Og å springe rundt på kanten da...hehe

Skrevet

Gå på babysvømming! Det har vi gjort - og da lærer du også hvordan du kan slippe babyen i lek - de har sklier etc. Kjempegøy for liten og stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...