Gå til innhold

Det var den formiddagshvilen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig var Måka trett og jeg så mitt snitt til å ta en etterlengtet blund...

Lite kunne jeg ane at min svigerfar og svoger valgte akkurat dette tidspunktet til å stelle Skjærgårdsjeepen, rett utenfor døren her...

Og da må man jo fyre opp motorene...det er jo klart...og hoie og rope attpåtil for å overdøve det vanvittige bråket...

Så nå er det rene "sørlandsidyllen" her...hissig motorbåt støy, måkeskrik og eksoslukt...mangler bare bølgeskvulp...

Rart hvordan reglene og grensene endres alt etter hvem det gjelder..

Minnes at vi måtte trille bilen vår med motoren av, inn i hagen hos svoger da sønnen deres var liten og skulle sove...

De vet godt at vi sliter med nattesøvnen her i huset, og at i natt har det vært særdeles ille, og kunne nok sikkert funnet et annet sted eller tidspunkt å teste motorene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke om du er av den milde snille typen - men hadde det vært hos meg, hadde jeg ikke latt dem dø i synden...c",)

De visste kanskje ikke at måka sov akkurat nå?

Men som mannen min pleier å si:

Ethvert menneske er hele tiden like i nærheten av seg selv....

Stemmer nok ganske bra, det c",)!

Skrevet

Jeg kan komme til Bærum og banke dem opp hele gjengen;-)) Er i litt sånn humør idag kjenner jeg.................bare si ifra!!!!

Uten nattesøvn er det ikke mye helter rundt oss - og sånn er det med den saken..................;-))

Skrevet

De visst at jeg skulle prøve å få ham til å sove. Eller i det minste fortalte jeg det tidligere i morges, men det ble sikkert glemt like fort som det ble sagt...

Jeg er nok ganske mild...eller i det minste tålmodig med andre menneskers dumhet...

Skrevet

Jeg MÅ sove...kan ikke stille på fest i utslitt forfatning...Blir ikke gøy å dra hjem 2030 fredag....

Planlegger en tidlig kveld i kveld...om Måke er med på disse planene gjenstår å se...*krysser fingrene*

(Merkelig hvor kaldt det er overalt når man er trøtt...)

Skrevet

Dropp morokaffen i kveld, og lag deg litt varm melk med honning i. Ta på stooore lodne tøfler og en myk litt for stor ullgenser som ikke klør, vel og merke. Kanskje du blir kosetrøtt da? Ikke lett når man er overtrøtt da.:)

Skrevet

Morokaffen er skrinlagt til fredag...just in case...*smiler*

Ullgenseren er på, det samme er tøflene. To gutter er i seng, men det betyr ikke at det er stille enda... Men snart...kanskje....?

Skrevet

Høres bra ut.Flink pike:) Nå gråter lille Stefan igjen......sånn....måtte putte dynen rundt ham, og sørge for at den stinkende kosekatten hans, med kongekrone på magen, var tilgjengelig så han kan suge på halen og klø tennene samtidig! Han klør og klør og klør og klør...våkne...akke...ojje...akke...skrike....klynke.....

Skrevet

Hvordan var det igjen...? Ordner alt seg for flinke piker, eller er det de som blir overkjørt og forbigått.....?? *ler*

Stakkars Stefan, det er ikke godt når tennene kommer...men tenk deg det nydelige smilet han får , som kan matche de vanvittig flotte vippene...*sukk*

Skrevet

Ordner seg for flinke piker.....de blir ikke overkjørt og forbigått for de er flinke til å passe seg vel for det:):)

Skrevet

Ok...det var godt å høre...*ler* Er det snille piker livet farer så hardt med da?? hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...