Superlis Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hei alle sammen. ville bare stikke innom å si hei. har vært på tur med knøttet til familie oppe i nord,kjempekos! Men det var veldig godt å komme hjem igjen til mann og de tre store også,de har klart seg flott uten mor! Driver å leser gammle innlegg så det er ikke mye jeg har hatt tid til å delta her inne enda..men skal hive meg med etter hvert som "hele"meg er tilbake....litt mye små plukk rundt omkring som også må ordnes=) Altså ville bare si at det var godt å se at dere enda er her og at det er noen nye og ,kos=)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 LA8PV4 på Sagene.... tenker jeg alltid på når jeg ser nicket ditt... Uanset VELKOMMEN TILBAKE!
Superlis Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 har nok ofte lurt på å skifte nick..har ikke komt så langt.Var nok bare noe jeg fant på en gang jeg satt og prøvde å få godkjent sånn ca 100 forskjellige hehe=)
Karomamma Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Ja, her er vi! I hvert fall sånn innimellom
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Velkommen tilbake!!! Her er vi, pms eller ei - hahaha!!! For det tror jeg nemlig jeg har nå...................................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå