Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Nå har jeg Velkommensang,til brud,til brudgom,til foreldre,til brudepar,kaffevise,drikkevise, ja det var vel det jeg har tror jeg..
FruMamma med nr 2 Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Vi giftet oss i august i år og hadde selv ordnet med velkommensang og kaffesang. Vi laget ikke sang til hverandre eller våre foreldre, og hadde heller ikke drikkevise. Mamma og pappa laget sang(+tale) til meg og mine svigerforeldre laget sang(+tale) til min mann. Det var mer enn nok sanger syns vi. Lykke til:)
Lille jente Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Tror du har mer enn nok sanger nå...foreldre kommer jo gjerne med sanger til dere også...og husk nå på at dere skal ha plass til taler innimellom dette også. Er det for mange taler og sanger får jo ikke folk tid til å spise!
Merete S. Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Det varierer veldig hvor mange sanger og taler man har i et bryllup, men disse pleier å være med: Velkommen Brudens foreldre Brudgommen Brudens forlover Brudgommens forlover Brudgommnes foreldre Takk for maten Det har også blitt helt vanlig at bruden holder tale eller har sang, eller gjør "et eller annet" under middagen eller senere. I tillegg er det ofte tanter, onkler, faddere, søsken, besteforeldre osv. som har laget til noe, men dette avtales vanligvis dirkekte med toastmaster. Om de ovenfor nevnte holder tale eller har laget sang, varierer også fra bryllup til bryllup. Det høres absolutt ut som dere har nok sanger, men dere bør avtale at en eller annen takker for maten. Lykke til med bryllupet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå