phantomet Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 phantom sitter nå på dib. Er stuptrøtt, men liten sjanse for søvn med det første... I dag morges har vi vært tidlig opp, fått alle mann alle avgårde til respektive steder, så hjem og pumpe for deretter å kjøre til Drammen for å levere inn bilen på verksted.. Kjøreturen frem og tilbake var jo perfekt for soving for liten måke, så nå er han lys våken og klar for action.. Babler, spreller og grynter....smiler i forventning bare jeg nærmer meg, så da er det faktisk mulig å glemme trettheten en stakket stund...
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 sov på min arm.... eller nei, jeg må egentlig ha den.... men vi kan sove i kor i ettermiddag...
Maud Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Skjønner at du er trøtt, så aktiv som du var her inne i natt. Da er det deilig med en smilende måke som spreller med armer og ben av glede når mammas ansikt dukker opp. Minstemann hos meg skulle ha Disco-fest i barnehagen i dag. Storebror og jeg var kreative med tekstiltusjer i går og storebror lånte villig vekk litt hårgele i dag. En liten tass på 15 mnd med hårgele, body med pastellfargete bokstaver og glitrende stjerner... Noen dager skulle jeg gjerne jobbet i barnehage :-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Du er helt sikke på at du leverte alle på rett plass? Er ikke lett når man er trøtt vet du. Så mannen din står ikke på skolen og et barn på mannens jobb, mens en sitter på T-banen ?? Det hadde gjort seg. Men Måka di skal vel sove en gang til i dag og da får du slenge deg nedpå og hvile litt. Vel fortjent.
phantomet Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 Ja, trettheten er ikke vanskelig å skjønne, bare så vanskelig å gjøre noe med... Måkeskrik og måkegap...da går timene... Så herlig å se fornøyde barn gjøre det de er absolutt best på...være i livet akkurat nå. Med begeistring, nysgjerrighet og intensitet... Og en ekte discogutt er vel rene inkarnasjonen på slikt vil jeg tro. Etter mange år i barnehage er opplevelseskontoen med barn i fokus godt fyllt opp. Det er morsomt nå å se egne barn i samme alder... Jeg akter ikke å gå glipp av så mye av den dyrebare tiden...
phantomet Skrevet 15. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2006 Det finnes ingen garantier for noe har jeg skjønt... Prøvde å ringe phantom-mannen mens jeg var på verkstedet, men han tok ikke telefonen. Det er svært sjelden at slik har skjedd før...så kanskje han er i full gang med å klatre i klatrestativet i barnehagen? Noen ganger mistenker jeg at en av barna like gjerne kunne gjort mannens jobb...ihvertfall når det gjelder å trumfe gjennom sine ideer i jobbsammenheng...de har godt utviklet vilje...og evnen til å ikke høre hva andre sier, dersom det ikke samsvarer med egne tanker...*ler* Om det er junior som ble passert på t-banen så vet jeg at han har en toppers dag! Han elsker nemlig å kjøre banen...Kan jo bare hente ham en gang utpå ettermiddagen...*smiler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Her snakker vi i ren Tårnfrid stil ja;-))
phantomet Skrevet 15. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2006 Jepp! Har kanskje hatt for mye omgang med en viss annen dibber? *skratter* Effektivitet er nøkkelordet...bare fordi jeg fortjener det! *ler*
Gummelillan Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Eh... Skjønner ikke hvem du sikter til...? ;-)))))))))))))))
moffi Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Da er kanskje jeg heldig likevel, som ikke har noen spesiell å dibbe med...så slipper jeg å være trøtt =0
phantomet Skrevet 15. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2006 ÅÅÅÅÅÅ nei du.... Her er det ikke snakk om tretthet pga dibbe venninne...Det er snakk om å lære effektivitet...*ler* Og det er helt greit å være helt misunnelig altså moffi....? *ler* Leke med oss når du vil om du vil...
moffi Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 *humrer* Veeeel...kan jo ikke følge med på alt her inne heller! hvem som er inne eller ute eller borte eller sover...Synes ofte jeg logger meg på når dere andre gjør??????
phantomet Skrevet 15. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 15. november 2006 Du er flink synes jeg!! Faktisk ser jeg på den lille "grønne" her jeg sitter akkurat nå. Han har fått primaplass oppå skjermen...*smiler* Jeg mente nå at du kunne slenge deg med når vi tar våre koselige trilleturer med mengder av morokaffe og skravling, eller shop to you drop, som er en annen øvelse vi bedriver...
moffi Skrevet 15. november 2006 #14 Skrevet 15. november 2006 Fikk med meg 6 timers shoppingturen ja....Men det var vel neppe det vanlige turmedkaffeogbollenærsenteret som holdt dere i ånde 6 timer?*ler*
phantomet Skrevet 15. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 15. november 2006 Nei vi var på Ski Storsenter... Langt avgårde for å shoppe, men vi hadde det fint. Synes faktisk at alle som jobber i butikkene der er hyggeligere en ditto andre steder... Blide, snakker med babyene og yter god service,,, det var nok en anelse av svidd-lukt i kjølvannet vårt, for kortene ble brukt flittig! Vi var jo på cafe og innom stelle rom x antall ganger...samt hadde ammepauser på strategisk plasserte benker rundtomkring på senteret..
moffi Skrevet 15. november 2006 #16 Skrevet 15. november 2006 Ja der går det ann å være lenge ja...:) Nå går jeg opp i stuen til mannen og ser Carnivale som jeg følger med på! Ha en alletiders fin kveld:) Sove godt når den tid kommer:)
hypersusmor Skrevet 16. november 2006 #17 Skrevet 16. november 2006 Akkurat nå skjønner jeg akkurat hva du sier ;-))
phantomet Skrevet 16. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 16. november 2006 Basert på klokkeslettet jeg ser at du har vært inne...så tviler jeg ikke på at du skjønner hva jeg mener...*smiler* Du vet at for noen er 6 om morgenen fremdeles natt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå