mamman til snupp Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Når kan jeg teste(graviditetstest) når jeg hadde el et eller annet sted imellom der...? Hadde el slim den 6. og den 14. siste mens var den 25. Har uregelmessige sykluser, men har vært på rundt 30 dager de siste to mnd. Kan ikke ha hatt el både den 6. og den 14.?? Var tykkere slim den 6. men mer den 14. Hva var el slim, kanske ikke noe av det...? Forvirra ja....
VåreSøteSmå Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 hei.kan være kroppen din har prøvd å få t el,men ikke fått d helt til,at d da blir den 14. som var din el. helt sikker på at d var el slim??vil isåfall tro du hadde el 2.gangen. sånn har d ihvertfall vært på meg om du har hatt sex en av de dagene,så kan sæden renne ut igjen eller komme noen timer/dagen etterpå og d kan ligne litt på el slim.. men el slim kan strekkes,og tørker ikke inn. "Eggløsningsslim - oftest blankt, men kan også være hvitt, gult, blankt m/ litt hvitt/gult/rosa/rødt/brunt i, hvitt m/ litt gult/rosa/rødt/brunt i eller gult m/ litt hvitt/rosa/rødt/brunt i. Ligner veldig på eggehvite, er veldig glatt og sleipt. Kan strekkes alt fra 1-25 cm, avhengig av kvaliteten. Det vil ikke absorberes av dopapiret, men legge seg oppå." se inne på pernille.info der e masse nyttig info om alt mulig
mamman til snupp Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Hei! Takk for svar Nei, jeg er ikke sikker, men ble litt klokere nå!! Kan være det siste du sa også, men synes det er litt rat ettersom vi ikke har hatt sex siden lørdag, jeg får prøve med el tester neste mnd!!
VåreSøteSmå Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 ja gjør d.da e d lettere å vite nøyaktig korti du har el men om duhar pleid å hatt sykluser på ca 30dager så e d nok 2.gangen.da d e nærmest lykke t
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå