Gå til innhold

Hva syntes dere om å ha sin bror til forlover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror og jeg har et veldig nært forhold, vi er beste venner.

Derfor har jeg litt lyst å ha ham som min forlover. Men når jeg har luftet dette for venner og familie er det noen som har reagert litt rart. De syntes det er rart at jeg vil ha min bror siden forloveren pleier å være med til frisør og fikse litt småting...Men det kan vel han klare fordi om eller? Hva sier dere?

Har også 3 beste venniner, vi har vært venner siden vi var små. Kunne tenkt meg en av dem kanskje, men da er problemet at jeg verken kan eller vil velge mellom dem.

Noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha broren din du hvis det er det du vil! Det er jo flott. Hvis han synes det er rart å være med til frisøren, kan du jo invitere med alle tre venninnene og så kan de som vil være med. Det hadde sikkert vært kjempehyggelig med fire jenter i hver sin stol hos frisøren som skravlet om alt mulig.

Skrevet

Jeg hadde tatt broen min jeg. Det er du som gifter, ikke bry deg om hva andre sier!

Skrevet

Bror som forlover, og tre venninner til frisør etc. (og kanskje til å hjelpe bror med utdrikningslaget, som festkomité?)

Perfekt løsning!

Skrevet

Det er vel ikke så vanlig at bruden har sin bror som forlover, men om du ønsker det så er det jo ingenting i veien for at han kan være det.

Ei venninde av meg hadde også sin bror som forlover. Så gå for broren din du! Lykke til!

Skrevet

Dette er brudeparets dag og dere tar de forloverne dere selv ønsker og blåser i hva andre måtte mene og synes.

Jeg synes det høres veldig koselig ut å velge søsken . Det viser jo bare om godt og nært forhold.

Lykke til med valget ditt (ikke tenk så mye på hva ander mener)

Skrevet

Takk for mange fine tilbakemeldinger. Det føles litt tryggere å velge min bror nå. Og jeg tror han kommer til å bli utrolig glad.

Han bor for tiden i Thailand, og vi skal på ferie ned der i vinter. Tenkte jeg skulle finne en anledning til å spørre han da. Tror det blir litt spesielt.... :o) Gleder meg!

Skrevet

jeg velger min beste kompis til forlover. fler som reagerer på at jeg skal ha en gutt. men han blir med til frisøren osv. viktigste er å velge en som setter pris på opgaven, som du føler deg trygg på, som kan roe nervene dine, og forberede dagen samme deg. følg hjerte, ellers vil du angre senere!!!

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...