Natteravnen* Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Only after the Last Tree has been cut down, Only after the last River Has been poisoned, Only after the Last Fish has been caught, Only then will You Find Out That Money can not be eaten.......
phantomet Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Håper inderlig at dette ikke er et sannhetens ord!! At vi har mer forstand, og klarer å verdsette vår verden bedre enn som så...men kanskje det bare er tiden som vil vise...
Maud Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Triste tanker, håper menneskeheten har mer vett enn dette, men har mine tvil...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Veldig bra! Men kan man ikke spise penger sier du....hmmmmm, men sånne gullmynter med sjokolade inni da??? Det er lov å spise vel?
Natteravnen* Skrevet 15. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2006 he-he, ja sjokoladepenger kan vi stappe inn,ja! personlig så likar eg dei ikkje så godt, så du kan få min andel også...........!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå