Angel86 Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Etter å ha lest denne artikkelen ordna hvertfall jeg passord på min hjemmeside, så får heller venner og bekjente spørre om det enn at noe sånt skal skje...legger ut link til artikkelen jeg http://www.nettavisen.no/verden/article802261.ece Tenk ihvertfall over bildene dere legger ut, med dagens bilderedigeringsprogramme og div kan feile folk misbruke bildene dine! Ville ihvertfall gjøre dere oppmerksomme på det
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Kjempeviktig å vere obs på dette!! Skal ordne alle bileta mine slik at dei ikkje kan høgreklikkast, så kan ein heller ikkje laste dei ned (sjå tråd lenger ned på sida)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Bra tips..Sliek ting tenker man egentlig ikke over
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 19. november 2006 #4 Skrevet 19. november 2006 på piczo kan du trykke oppe til høgre på bildet, der krysser du av øverste ruta, som betyr at det gjer slik at ingen kan kopiere bileta!! Har gjort det med alle mine, gjer det før eg flytter på dei, slik at ingen nokon gong rekk å kopiere!! så da treng en ikkje kode på sjølve sida!! Men på blink har eg fjerna alle barnebilda, for der går det ikkje an å sperre for kopiering, veldig synd!
mamsen til T&O Skrevet 21. november 2006 #5 Skrevet 21. november 2006 Har tenkt paa dette selv. Proever dessuten aa ungaa ordbruk som kan vaere potensielle soekeord for pedofile f.eks "i nettoen" og "uten klaer" osv. Legger heller ikke inn adresse, telefon eller adresse til skole/barnehage. Mulig jeg er litt paranoid, men det er saa mange raringer der ute....
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 21. november 2006 #6 Skrevet 21. november 2006 har alltid vært obs på å legge ut bilder av vesla hvor hun er naken og slikt..men dette var ekkelt! hvorda får man passord på siden?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. november 2006 #7 Skrevet 21. november 2006 må man ha passord hvis man har lagt sperre på bildan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå