her@ Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Klumpen har nå begynt å åle seg framover, og det går i et faderlig raskt tempo. Det er jo bare moro det, men nå viser det seg mors husmorevner kommer ganske så til kort... Jeg både støvsuger og vasker altså, men likevel så klarer han å finne hybelkaniner som lurer seg unna i kriker og kroker. En tanke som har slått meg - går det an å sy en drakt av Swiffer Duster? Det ville jo vært helt supert!!! Åling med støvtørking samtidig - tenk så arbeidsbesparende da:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 He he, velkommen i klubben! Tema Microfiber klær til de små søte er et gjennomgangstema her inne:-) Noen bør vel snart ha fått sydd opp en prøvekolleksjon som vi kan teste ut;-))
phantomet Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Måka fikk en "flott" fleece dress i gave da han ble født! Den var så syntetisk at den garantert ville gjort nytten som swiffer klut!!! Kanskje det var dumt å bytte den i ull-undertøy?? Burde bare switchet over til en litt større størrelse, slik at rengjøringen var sikret om noen uker...*smiler*
♥Snulder Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Jeg sukket av lettelse da Leah stablet seg på beina! Endelig kunne ungen være forholdsvis rein, samt at jeg slapp å vaske over gulvene så ofte!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Nei Snulder, det er omvendt....Når ungene feier opp, det er da man slipper å vaske så ofte!
Karomamma Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Hi hi, du har skjønt det tonetroll!!!
♥Snulder Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Sant det! Jeg min idiot kjøpte hvit linbukse til Leah i str. 74.. Den kunne blitt fin i sommer... hvis det hadde vært mulighet for å bruke den uten at den ble gråsvart....
Superlis Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Jeg så bilde av en japansk unge innpå nettet en gang,hadde mopper sydd fast på klærne, festet på knær,albuer og mage kult. Jeg har forresten også en støvsamler på 7mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå