turbogutt Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Gutten vår er 5mnd og han går opp på "alle fire" om dere skjønner hva jeg mener. Bare knær og hender som er i bakken, og så gynger han liksom fram og tilbake . Han blir stående på samme sted, men er dette begynnelsen på krabbing?Og hvor lenge gjør de sånn før de faktisk klarer å krabbe fremover.
*ale* Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Det er heeeeelt forskjellig.. Min gjorde det du beskriver fra 6 mnd, men begynte å åle seg fram med armene og sparka med ene foten (så ut som en frosk ja...hehe). Som 8 mnd begynte han å krype ordentlig...
Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Hóres ut som min det ja. Sá da er det ikke lenge til han begynner á krabbe. Min er ná 6 mnd. og begynte á krabbe pá sóndag, sá ná gár det fort i svingene )
Sjokoholikern Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Gutten min er "treig"... han kan hverken krabbe eller åle seg frem, og han er snart 9mnd. men dytte seg bakover og rundt i ring kan han =) og så er han så flink å klappe å vinke hade! (må jo se det positive ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå