dritgrei hei hei! Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 kokkeliko, hakke no å si jeg altså.... ville bare si hei liksom.... phantomet ler av meg for at jeg krever oppmerksomhet når jeg vil ha det..... da sier jeg sånn her: Ja, men nå må vi snakke litt om meg.... :-) hahahaha.... har ingenting å fortelle heller... eller jo.... jeg syns det er vanskelig å være mamman til to, uten at de har samme pappan. det er ikke vanskelig noe annet sted enn i mitt hjerte - av og til, sånn som nå, blir jeg overveldet av ufattelig dårlig smavittighet for han store... han som har en fraværende dustepappa. for hun nye er så heldig hun har verdens beste. og han store han har verdens beste han også, og de har det godt og bra og kjæresten er virkelig et unikum når det gjelder ungene... hvorfor har jeg så dårlig samvittighet da da?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Jeg tror bare hjernen din prøver å lure deg til å ta massevis av avstikkere jeg... Konse på oppgaven du, så kan vi snakke om deg når du er ferdig! HEIA HEIA HEIA!!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 sant nok.... du har rett... tilbake til Frederik Barth og Erving Goffmann lurer karer...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Hallo!! Neida, fraværende pappaer er ikke det verste som kan skje. Nevøen min har hatt en sånn dustepappa i alle år, nå er gutten 19 og stram militær langt mot nord. Og for noen få år siden begynte dustepappaen å bry seg, skulle liksom vise fram den fine gutten sin. Ja for det var jo hans fortjeneste det da..... Ikke ha dårlig samvittighet, han blir nok den fineste, flotteste mann. Uavhengi av en dustepappa.
phantomet Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Du vet jo å prate om det meste du...*smiler* og ja, jeg ler litt også!! Når det gjelder din dårlige samvittighet så er den ganske så ubegrunnet...dere gjør jo flotte ting for storegutt! Og siden jeg er overbevist om at han har valgt nettopp dette livet...med verdens beste mamma, dustepappaen, og super stand in pappaen, med den lille tingen til søster...så er jo det absolutt det fineste i verden for nettopp ham!! klem
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2006 det er veldig sant phantomet- min - venn! du er best ! takk takk takk!
Maud Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Det er greit med sånne som deg dritgrei, man slipper å lure på hvor man har dere. Ikke surmuling i krokene fordi "Ingen tenker på meg", men et høyt rop om at her er jeg, snakk med meg. Vi burde alle være flinkere til å presentere det vi vil klart og tydelig. Jeg kjenner igjen følelsene rundt dustepappa. Storebror har også en sånn. Ikke helt dust, men temmelig. Syntes det var utrolig vondt da jeg var gravid - å tenke på at minstemann skal få bo med en mamma og pappa som elsker hverandre og slippe frem og tilbake. Storebror må annen hver helg dra til pappa og vil ofte heller være hjemme. Senest i går spurte storebror meg om "mamma, vet du hvem som er verdens beste pappa?" (dette er en lek vi stadig holder på med, men rollene er verdens beste mamma og verdens beste gutt og svaret er ham eller meg). Pappa'n din? lurte jeg på, men nei. Svaret var pappa'n til minstemann. Det gjorde både godt og vondt. Godt fordi det viser at han er glad i den farsfiguren han er mest sammen med, vondt fordi jeg er redd han etter hvert ser at hans egen pappa ikke prioriterer ham. Jeg har også dårlig samvittighet og blir irritert for det. F... det var ham som var utro og skaffet seg ny dame og barn samtidig og så har jeg dårlig samvittighet! Vi får trøste oss med at vi har funnet fantastiske erstattere du og jeg og slå den dårlige samvittigheten et sted vi vet det gjør vondt når den dukker opp. Stå på med oppgaven. Heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia, heia!
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2006 du er fin du maud, også vet du - og fler her inne hvor vanskelig det er det der..... her i huset ble det ropt " XXX - du er verdens beste pappa!!!!" så gikk det ti minutter .... " eller.... i alle fall verdens beste stepappa..." hvorfor må de være så lojale? hehe... jeg har aldri sagt et vondt ord om dustepappan, men han ringer jo aldri, ikke et brev ikke et kort ikke en sms en gang... en gang i året møtes vi . i jula for helvete, da har de med (for de er alltdi fire stk) tre fire digre poser med plastikkdrit som jeg må bære med meg rundtomkring.... det der, ja jeg hadde glatt solgt dem billig! jeg tror jeg kjenner på det nå, fordi det er jul snart. jeg vet det kommer. jeg vet det kommer følelser og spørsmål, og nå blir han seks år, og stor nok til å stille spørsmål som han kommer til å få svar på, men hva han spør om og hvilke svar han får er jo helt umulig å planlegge..... jeg hater dette her. kunne jeg ikke bare ha fått mine barn med en eneste god mann, det hadde vært så lett.... :-) men takk for heiing, det hjelper! også hjelper det å vite at dere kan dette her... hehe så kan jeg væære minst og uvitende, og spørre der store til råds når det strammer..... :-) klem fra
phantomet Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Visst er det sant! *smiler* Velbekomme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå