Gå til innhold

tatovering..igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere med tatovering hva har dere og hvor?? noen som har bilde?? jeg har sååååååå lyst på en til, men trenger står litt stille med tanke på plassering

og hva jeg skal tatovere....du mami20 hadde en panter?? har du bilde?? :) noen som har tatovert barnets navn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags tatovering/ tatoveringer har du? :)

Skrevet

jeg har en på skuldren, angrer litt på den, men tok den da jeg var 15 år. så har jeg en på halsen på skrå nedenfor øra. sånn tribal lignende begge 2..... så jeg har mange muligheter enda...har litt lyst på en litt stilig på ankelen, en så ikke noen andre har...litt spesiel....:) men jeg får tenke litt til, si fra når du har tatovert deg da...så må du legge ut bilde så jeg får se:)

nydelig jente du har forresten, men de vet du vel...hihi...

Skrevet

Det skal jeg gjøre! :) Men har du tatovering på halsen? Var ikke det uuutrolig vondt? Den skorpionen jeg har - den ene kloa traff så vidt huden på halsen, holdt på å dø jeg! Hihi!

Skrevet

nei, det verste var vel egentlig att jeg måtte holde hode hardt fast, fordi det er mange nerver som man kan treffe og da får man rykninger...hehe...de slapp jeg da..men jeg synes ikke det var noe vondt. men det tror jeg varierer stort fra person til person...lykke til med tatoveringen da...spennende

Skrevet

Har en på magen, nedfor navlen. 3 kinesiske tegn som er sønnen min sitt navn.

Ser døds kult ut synes jeg!!!

Skrevet

jg hadde veldig lyst på tatto nede på magen selv,men veldig glad for at jg ikke gjorde det..hehe.. hadde ikke sett ut nå i dag i hvertfall!

jg vil anbefale og ta i nakken,syntes det er kjempe fint,men min mening da. også kan man velge om man vil vise den eller ikke!

Skrevet

Har en drage på korsryggen....

Må inn å få fikset den litt... det ble kuttet i den når jeg skulle ha epidural.

Har bilde... men det er kjempedårlig:

http://pic3.piczo.com/Andreagullet/?g=19930365

skal tattovere snuppas navn, men vet ikke hvor og hvordan enda..

skal også ha halve yin yan på håndleddet...

Mannen skal ha andre halvdelen=)

Skrevet

Eg ville ikkje tatovert navnet på barnet da man plutselig kan ha fleire unger osv, men det er no meg da :) Syns det er fint å gjør det, for det er jo de som betyr mest i verden for oss :)

Men har alltid hatt lyst på en skorpion på skulder, eller rose midt mellom skulderblada!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...