Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 hei hei.. jenta mi har utført det på meg TO ganger på 1,5 år... elsker å bli gjort det på.... hva søren er galt?? er en renslig og bra type altså.... gi meg svar????
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Vet hun at du liker dette da? Prat med henneom dette du. Hvis hun ikke vil...nei, da får du klare deg uten.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Du kan skaffe deg ei ny dame som er villig til å utføre sine plikter- dine ønsker. Du kan komme til meg, så skal jeg gi deg den beste blowjob'en du noen gang kommer til å oppleve!
PrincessElisabeth Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 helt seriøst, min samboer er også renselig, men det er ikke alltid så fristende, ikke fordi det smaker vondt, men det smaker ingenting, og det vil jo si at det ikke smaker godt heller...vi kjøpte en glidekrem på kondomeriet med smak, finnes også en som blir varm når man blåser på den...men den vi kjøpte hadde ihvertfall blådrue smak, litt sånn snopaktig smak, og det hjalp meg mye, det smakte godt nå og da frista det jo mer...dette kan jo også hjelpe gutter som ikke liker smaken eller som ikke liker det så godt... men gir du henne noe da?kanskje hun ønsker å få seg noe hun også.... kanskje dere kan prøve 69??
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 ja når kan du gi meg noe skikkelig?
Embla72 Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Er vel ikke mer galt enn at hun kanskje ikke liker det. Det har nok helt sikkert ikke noe med deg å gjøre. Er bare mange jenter som ikke syns noe om det. Du bør kanskje spørre henne og om det er så at hun ikke liker det så må du nok dessverre bare akseptere det.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 gir du tilbake da? kan jo kanskje ha noe med det å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Slutt og klag.. Gubben har utført det 2 ganger på meg i de 4 årene vi har vært sammen. Men det kan jo egentlig være greit at han ikke har gjort det flere ganger for han hadde ikke peiling på hva han holdt på med der nede. Det gjør han ikke ved vanlig sex heller. Klitoris har han ikke peiling på hvor ligger heller. For min del så hjelper det ikke å prøve og prate med han om det eller noe som har med sex generelt å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå