Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 hei hei.. elsker å bli utført oralsex på, men jenta mi har gjort det på meg 2 TO GANGER iløpet av 1,5 år....... hva mener dere om det? Klemmer fra meg:-)
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Herregud, er det ikke bare å snakke sammen? Finne ut i fellesskap en middelveg som passer dere begge.....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 vaske seg på tissetassen en gang i ny og ne?? bare et forslag som kan hjelpe
ceso Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 det er ikke alle som liker å gi oralsex heller, men kanskje det er noe dere kan prøve å snakke om. at du setter deg ned og forteller på en ordentlig og saklig måte at det kanskje er noe du gjerne vil at skal skje oftere samtidig som du ikke presser henne til det. kan hende du ender opp med bitemerker på "snerten" da... hehe
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Vet selv at jeg bare klarer det når han har kondom på. Er visstnok ikke like godt, men han får ta det han får!
Teltpluggen Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Jeg må si meg enig med CathrineG. Var det som skulle til med meg og min samboer.. Kanskje hun har en "sperre" som hun trenger hjelp til å komme over? Tolmodighet er en god ting:) Og kommunikasjon:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Jeg sier bare stakkars deg. Et godt råd, men litt for sent er å prøvekjøre bilen før du kjøper den. Prøv å snakk med henne, kanskje du ikke har spurt henne direkte? Utfører du det på henne da?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 21. november 2006 #8 Skrevet 21. november 2006 Prøv i dusjen.. da er det ikke såå "urenslig" slik jeg begynte å like å gjøre det;)
godiva med 3 gull Skrevet 21. november 2006 #9 Skrevet 21. november 2006 Som andre sier her så snakk med henne, men det regner jeg vel nesten med at du har gjordt?? Tror nok ikke min samboer hadde vært særlig happy i din situasjon nei.. Hva var det en sexolog på tv sa... " om damer ikke gir sin mann oralsex, må de være forberedt på at han får det andre steder..." Ingen oppfordring altså!!!!! men tror dette er en ting som betyr mye for de fleste menn, og damer også.
IngyThing & lykkeliten Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 å herre, det var minimalt. vi bruker mye oralsex her i hus, kanskje 2 ganger i uka værtfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå