mor alve Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 hei er blitt tipset av tone troll om siden og har nå fått logget meg inn.føler meg ensom på nytt sted med mann,3 barn,den siste født i mai......er det noen som har hatt det som meg?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Nei det har jeg ikke, men vil bare ønske deg velkommen til modne foreldre. Her er det bare moro, men også plass for alvor.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hei og velkommen inn til oss modne:-) Her er det fint å vanke, masse flotte jenter og mange års erfaring - med det meste tror jeg;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Hei mor alve! Så hyggelig at du kom! Du er hjertelig velkommen inn hit blant varme, rause og flotte modenmammaer med masse humor. Her er det hyggelig å være og du trenger slett ikke føle deg ensom!
♥Snulder Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Hei på deg! Jeg har aldri flyttet langt unna barndomshjemmet, så jeg har heldigvis ikke følt meg ensom på det viset. Men du er vel heldig som har Tonetroll i nærheten tenker jeg:)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 hei du alvemor, jeg kan nok kjenne på om ikke ensomheten, så i alle fall noe som likner. flytta fra østlandet, fra jobb familie, musikk, et veletablert og godt liv rett og slett, til et helt nytt liv, med ny mann ny by og ny baby på vestlandet. store omveltninger og mye nytt å forholde seg til.det tar tid for oss som er litt over åtte år å få nye venne og lage et nytt nettverk så er det noe jeghar forståelse for så er det den ensomheten du snakker om. men vi må bare ikke la den ta oss... vi kommer den i forkjøpet heller.... ta en kaffe med en annen mamma en dag. en av dem du smiler mest til i bhg, det er kos. hvis ikke så kan du bruke så mye tid som mulig her inne.... for her er det slettes ikke mulig å føle seg ensom, så sant man kaster seg utti. jeg tenker nok at det sitter noen rundtomkring som er innom denne siden og føler seg ensomme av at det er hyggelig her, men det er ikke sånn det funker. kast deg utpå spør og fortell og snakk og le eller gråt.... her er vi og her er det godt å være! håper du kommer til å trives, hva med å slenge seg på den festen som arrangeres nå førstkommende fredag? hvis du kjøper inn litt ekstra sjokolade til mannen din, så kan du jo henge deg på festbølgen, og vips så er ensomheten et avsluttet kapittel! :-)
her@ Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Hei, og velkommen til siden her:-) Ja, kjenner godt den følelsen. Flyttet også til et nytt sted for noen år siden, og følte meg ganske så ensom i starten uten familie og venner rundt meg. Men det ordnet seg. Har etter hvert fått et nettverk av venner rundt meg her, ble kjent med mennesker både via jobb, barn og korps.
phantomet Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Velkommen hit mor alve! Føyer meg i rekken av velkomsthilsende...og gjentar det dritgrei sier... Sleng deg uti...her er det fint å være, og ensomheten du føler blir kanskje ikke helt borte, men med litt støtte fra gode venner så lar den seg døyve! Festen på fredag er jo en anledning til å bli kjent med mange flere voksne, dog til tider barnlige, damer som er beriket med flotte barn!!!
Reveenka Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Du dritgrei, der satt du godt ord på det: at man kan føle seg ensom av at det er hyggelig her. Litt sånn at man står på utsiden og titter inn på alle som har det så artig... Men her er det plass til alle som vil, bare bli med c",) alvemor! og dere andre også!
Maud Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Velkommen hit! Jeg har ikke hatt det som deg, det er den følelsen jeg er redd for når jeg snakker med mannen om vi skal bryte opp på Østlandet og flytte til Sunnmøre. Skummelt... Tror jammen dritgrei har rett jeg, inviter en hyggelig mamma fra barnehagen på en kaffe, ta kontakt med naboen. Det tar tid å få nye venner når man er voksen, men det går an! Barselgruppe kanskje? Innimellom får du kose deg her inne. Her er det masse varme og mye moro.
Urtete Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Velkommen mor alve!!! Her kan jeg love deg at det er koselig å tilbringe litt tid! ))))
Little Miss Naughty Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 Hei og velkommen hit. Ja jeg har hat det som deg og kjenner følesen. Jeg har flytta mye både før og etter jeg fikk barn og jeg må si at det er lettere å få nye kontakter/venner når man har barn. Det mest ekstreme jeg har gjort er å flytte fra et land til at annet (ikke Norge) 4 uker før termin av vår førstefødte. Det var til tider vanskelig men det gikk fint og jeg ble kjent med mange ferske mammaer gjennom barselgrupper o.l. Jeg var nesten mer ensom da vi flyttet tilbake til Norge for litt over 2 år siden. Flytta ikke til mitt hjemsted men laaangt unna. Lille gutt hadde ingen barnehageplass de første månende og jeg lette etter jobb. Men etter en kort stund fikk vi nye venner, kollegaer og naboer og nå trives vi. klem
hypersusmor Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Hei, hei! Her trenger du i hvert fall ikke føle deg ensom :-)) Jeg synes det er litt trist at jeg ikke har familien min i nærheten, men jeg føler meg nok ikke ensom. Jeg har i hvert fall en ting til felles med deg, jeg fikk også barn i mai!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå