Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Inne på albumet mitt ligger det nå noen bilder av prinsessen - for en stund:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Kan det bli vakrere?? Det er ved sånne anledninger jeg ønsker meg en bitteliten jente, men ikke i bytte med guttene mine.....og jeg skal jo ikke ha flere...hmmmm vanskelig dette.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Gud så skjønn!!! Får tårer i øynene jeg!!!
♥Snulder Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Så fin!!!! Akkurat sånne vinger var jeg på jakt etter til 1-års bildet til Leah. Fant bare sånne tynne rare jeg:( Men bildene ble fine alikevell da!
phantomet Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 For et vakkert lite englebarn...*smiler* Helt til å spise opp faktisk...men lover å la det være!
Maud Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 Åååå, så søt! Kjenner at jeg også kunne tenkt meg en liten prinsesse. to prinser og en prinsesse, det hadde vært fint. Hun er aldeles nydelig, likte særlig det første bildet. Du kan være stolt av den søte engleprinsessen!
På'n igjen Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 Hun var nydelig, for noen flotte vinger.... Ser at flere har laget sånne album, er det vanskelig? Har ikke helt kommet ditt enda jeg, har mer enn nok med å få med meg hva som kommer på denne siden.
Urtete Skrevet 15. november 2006 #12 Skrevet 15. november 2006 Nææææææmen, så fantastisk nydelig!!!!!!!))))) Sånn engleutstyr har mine prinsesser også, gjett om det er stas! ;o))
hypersusmor Skrevet 15. november 2006 #13 Skrevet 15. november 2006 Herlighet, for ei nydelig tulle :-)) Jeg ble helt varm inne i hjertet av å se bildene av henne!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 15. november 2006 ....og mitt modershjertet svulmer av stolthet!!!
Urtete Skrevet 15. november 2006 #15 Skrevet 15. november 2006 Så klart mammahjertet svulmer!!!! :-)))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 15. november 2006 ........sukk ja..........:-))))))))))))))
Karomamma Skrevet 15. november 2006 #17 Skrevet 15. november 2006 Har sett henne jeg også!! Kjempenuttelig!!!
Superlis Skrevet 15. november 2006 #19 Skrevet 15. november 2006 Kjempe søt,skjønner godt at du er stolt!!!!=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 15. november 2006 Og nå slettet jeg bildene, etter å ha blitt skremt nok en gang, av nyhetene som råder foreldre til å ikke la bilder av barna ligge ute på nett, ihvertfall ikke de bildene med lite klær på barna(!!) Jaja, verden har blitt gal - sånn er det dessverre engang blitt......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå