Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 ..hvis jeg ringer i morgen tidlig? datteren min har vært syk siden mandag nå..hatt feber..og grinete..i kveld så jeg at det var størknet ørevoks veske litt ut fra øre hullet..har hun hatt ørebetennelse? noen som vet hva det kan være? har ikke merket noe at hun har tatt seg til ørene da men...derfor vi ikke har tatt turen til legen før... men vet noen om man kan få time samme dagen hos legen m små barn?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Jada......... ring når de åpner på morran.de har alltid noen nød timer ledie i løpet av en dag
winneboo Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Ja det har skjedd faktisk 3 ganger at jeg har måttet til legen med snuppa å da har jeg ringt med en gang de har åpna å da fått en time litt utpå dagen. De har alltid tid utpå dagen til akutte timer, så de har nok en åpen plass til babyen din. for de blir prioritert.
tullla Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Ja her pleier jeg som regel å få det når det gjelder snuppa. Fastlegene skal vel ha et vist antall timer som ikke er booket på forhånd til "nødtimer" hver dag tror jeg, og barn blir ihvertfall prioritert her!
2nj♥ Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Vi har alltid fått time på dagen, om vi har ringt tidlig eller litt utpå dagen. Gutten har vært mye syk etter barnehagestart, så vi har vært hos lege 5 ganger i høst. Da gutten min hadde ørebetennelse tok han seg heller ikke til øret og reagerte ikke på at jeg dro i øreflippen, så det er nok ikke alltid de greier å lokalisere smertene. Han var bare sutrete og greide ikke finne stilliingen.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Ja - lønner seg å ringe tidlig. De prioriterer de små.
futte (tm) Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Har alltid fått time med en gang selv om det ikke har vært alvorlig. Legen har alltid tid til disse små.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 17. november 2006 #8 Skrevet 17. november 2006 Legen min har det slik at jeg ringer,også sier han kom så fort du kan..han skyver på de andre timene til fordel for barn/babyer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå