Gå til innhold

Hilser pent GodAften fra Snulders samboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... han lurte på om det var greit at han ble med som Snulders venninne.. Pent ikledd skjørt selvsagt! Litt maskulint utseende, men kan jo alltids si han er "under ombygning"!!!

Forøvrig så kan han jo stå på vinduene på Yayas og sjekke at det ikke finnes øksemordere blandt dere! Pluss at jeg burde ha noen i kulissene som passer på at ingen skalldyr eller annet undervannsslam dukker opp i den skumle thai-maten som jeg skal prøve meg på for første gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha, ja selvfølgelig! Så tar jeg med utkledt sambo, med hårete fotballbein i høye hæler (så ihvertfall en av oss har det;-) men det blir verre med å passe på maten, han kommer til å spise alt for han er et matvrak!! Hihihi..............

Skrevet

Du får hilse tilbake, Snulder!

Tror kanskje det er bedre at de utkledde tar seg en tur hjem til min kjære som sitter pent i sofaen og ser på Thomas og Harald og venter på at mor skal komme heim....

Når jeg tenker etter, er det vel lurere at de to kjoleguttene drar til min beste venn homsen :)

Skrevet

Nei, vi har satt inntaksstopp på venninner og naboer nå ;-) Og siden guttebein ofte jo brukes i strømpereklamer, trenger vi da ikke at det kommer menn med legger vi skulle ønske vi hadde...? Er vel nok med at noen anonyme her inne har drept troen min på at jeg våkner opp fredag med sprettrumpe...;-)))))))

Skrevet

Hæh hæh, Gummelillan!!

Er det sant? Funker det ikke å legge seg og bare nihåpe på at man våkner helt annerledes neste morgen? Jøss, da må jeg ta plan B....

Skrevet

Jeg tror nå på det fortsatt jeg da. Den datt ned over natta og da må den jo finne veien opp igjen i nattens mulm og mørke også da... Men den anonyme sa at det ikke var sant? Ja, ja. Vi får nå se på fredag om jeg stiller som hu snertne med snasen rumpe, eller ikke ;-)))))))))))))

Skrevet

Det er jeg sikker på at du gjør, Gummedibban... Både fordi jeg tviholder på troen og fordi jeg syns jeg har sett at du allerede er snerten med snasen rumpe...

Skrevet

Jeg har ingen samboer å ta med jeg, og godt er det ;-) Tror det blir nok å holde styr på alle damene og venninnene... Dessuten blir ofte gutta så misunnelige når de hører hvormorsomt vi jenter har det...

I forrige damelag jeg var kom faktisk mannen inn og sa : ÅÅÅÅÅÅ dere er så heldige dere damer! Dere har det alltid så morsomt!!!

Og det er jo sant! Vi jenter har en egen greie når latteren henger løst! (Når vi er sure, bitre og sære...ja det er en annen sak...)

Skrevet

Sure?Bitre?Sære???? Aldri!!!....nesten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...