Gå til innhold

Her ryddes det også.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....men på en annen måte.....!

Det er så fullt av ting i dette huset. Her har to samlere bodd i åtte år, og så kommer det plutselig en liten baby til verden, og hennes ting skal jo også ha plass! Nå har vi (for det meste pappaen) begynt å rydde. Noe havner i søppelsekken, noe får merkelappen "gi bort" og noe havner i esker merket med "hytta."

Det er bare det at vi ikke har noen hytte.....ennå.....men det kan jo hende vi får det en gang.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også "hytte", men det ryker nå. Får vi engang råd til å kjøpe hytte, skal du se vi har råd til en ny kaffetrakter og et servise fra Ikea.

Skrevet

Hahaha, hva med å lage en sekk for Sommerhytta, en for Vinterhytta, en for Campingvognen, en for Syden-huset osv, så slipper dere å kaste noenting, som de samlerne dere er;-))

Skrevet

Og så må du huske esker til "kjelleren, "loftet", "naboen", "søpla", "Fretex",......

Skrevet

Hahaha!!! Det var selvfølgelig en idé!!!

Men det er helt forferdelig å være samler, skal jeg si deg! Du tror at du en eller annen gang vil få bruk for alt som er.....

Fornuften sier "Kvitt deg med det", men samleren sier "Kan jo komme til nytte." Helt i tråd med Øystein Sundes låt!

Skrevet

Mannen min har heldigvis en familiehytte. Alt jeg vil kaste og han vil ta vare på, pakkes i kasser som skal på hytta. Blir fullt der etter hvert. Det er jo lurt siden det er langt av gårde og all proviant må bæres store deler av året...

Jeg pakker unna stadig vekk. Hvis jeg ikke har savnet det i løpet av to år, kastes det. Står esker i kjelleren nå med "Klær 2004" på som sikkert kan få et nytt hjem hos Fretex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...