Trebarnsmor!!! Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 For noen dager siden etterlyste jeg oppskrift på hvite kakemenn.I dag bakte jeg, og de ble veeeldig gode!Helt perfekt med hard utenpå og myke inni.Jeg har lyst til å dyppe noen av de i sjokolade.Har noen erfaring med det?Skal jeg bare smelte sjokolade, eller er det en spesiell måte å gjøre dette på?
Maud Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Kan du legge ut oppskriften på nytt? Da kan jeg bake dem og da blir mannen min så glad!
Har to nydelige jenter Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Hvor finner jeg oppskriften? Prøvde meg på kakemenn i fjor, men den oppskriften var ikke god... harde ble de også... ville jo ha myke inni =)
heimer Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Dette var favoritt-julekakene mine da jeg vokste opp. Dyppet dem bestandig i melk...........kunne ikke få blitt bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå