Gå til innhold

Suksess med hvite kakemenn!Takk :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden etterlyste jeg oppskrift på hvite kakemenn.I dag bakte jeg, og de ble veeeldig gode!Helt perfekt med hard utenpå og myke inni.Jeg har lyst til å dyppe noen av de i sjokolade.Har noen erfaring med det?Skal jeg bare smelte sjokolade, eller er det en spesiell måte å gjøre dette på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du legge ut oppskriften på nytt? Da kan jeg bake dem og da blir mannen min så glad!

Skrevet

Hvor finner jeg oppskriften? Prøvde meg på kakemenn i fjor, men den oppskriften var ikke god... harde ble de også... ville jo ha myke inni =)

Skrevet

Dette var favoritt-julekakene mine da jeg vokste opp. Dyppet dem bestandig i melk...........kunne ikke få blitt bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...