Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Da tenker jeg på feks julekjoler, og slike gode kjoler. Noen som har tips??
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Kjøpte akkurat en nydelig kina-inspirert kjole på HM til mi på 1 år. Med nydelige sko til og hårbånd til. De fikk man i mørk rød og sølv. Nydelige synes jeg da.. Og grei pris også!
Amarie Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Ja, jeg falt også for de kjolene på H&M. Men ryktene går om at bestemor kjøper julekjole ... Søte var de i alle fall.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Så en nydelig på kappahl på mandag. Rød med sølvhjerter på. Hadde vi ikke hatt julekjole, hadde jeg kjøpt en sånn
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Den har vi kjøpt til lillesøster på 5 uker, fruktmos =O) Til storesøster på 17 mnd har vi kjøpt en burgunder velourkjole på HM. I babyavd (opptil strl 86). Har også sett på en utrolig nydelig julerød kjole på Benetton!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå