Gå til innhold

Vil plutselig bare ha melk!!! Tenner??? Noen som vet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

må bare spørre dere kloke mammer til råds! Junior vil plutselig ikke ha NOE annet enn melk. Han har vært sent ute med å få tenner, og har nå fått to nede. Er 8 og en halv måned. Siden han begynte "innspurten" med tennene og var ganske plaget - ca 3-4 uker siden, har han BARE villet ha melk. Før har han lagt i seg grøt og middag med god apetitt, men nå får vi ikke i ham noe. Han drikker masse melk, og er blid og fornøyd stort sett, muligens fortsatt litt plaget med tenner. Vokser bra og sånt, men spiser bare melk. Er det noen som vet om dette er normalt???? Bør jeg sjekke dette hos lege...??? Har noen opplevd at babyene har gått gjennom sånne faser?

??? TAKKNEMLIG FOR ALLE ERFARINGER!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du, jeg har ingen erfaring overhodet, men hvis det er mm eller mme så gjør det da ingenting, han er jo helt ny, han sier nok i fra hvis han vill ha biff igjen!

:-)

Skrevet

Ja, det er mme, tror han får i seg nok, og håper dette går over. Han er jo som sagt blid og fornøyd og spiser bra, men... Andre som vet...????

Skrevet

Knerten har også hatt det sånn med tennene. Men det har bare vart noen dager da.

Regner med at det er helt normalt, når man ser hevelsen rtndt tanna er det nok ikke så godt å spise.

Så lenge han ikke går ned i vekt kan man vel ikke klage.

Skrevet

jeg tenker nemlig at de derre småtissene, kan jo fullammes i et helt år uten at de tar skade av det så jeg tror dette er het i orden... hvais han spiser og tisser og bæsjer og smiler og er glad, så er alt såre vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...