temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Att og fram er like langt, og at du er dritgrei.... ja, det har jeg forlengst forstått.... Men hvordan ble det egentlig med Goffmann? Er han ute eller inne nå? Og blir det da eventuelt etter Googlehenvisninger eller dronning Mauds bokhenvisninger? Og hva sier egentlig Goffmann om krig og fred og religion og sånt? Visste vel en gang i tiden mest om hva han sa om stigmatisering og livet i institusjoner ...tror jeg det var... Kanskje jeg ikke bare er forvirra men faktisk helt på jordet....
dritgrei hei hei! Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 enig med deg.... virr virr virr... men Goffmann er inne, og boka er kjøpt, og enda 500 ord er skrevet. jeg begynner rett og slett å ane hvor jeg vil hen, det er ikke dårlig bare det... :-) nå skriver jeg om forforståelse og forkunnskaper og fordommer.... jeg skriver om båssetting og stigmatisering..... krig og fred og religion og slikt - lite vet jeg om Goffmann har ment noe som helst om det, men jeg vet hva jeg mener om saken, og jeg har en viss anelse om hva han mener om våre roller i vårt felles teaterstykke - det får holde akkurat nå i alle fall.... jeg skal rope høyt jeg trolleguri, om jeg finner noe av Goffamenn som kan skape fred i verden. :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 Å så flink du er! HEIA, HEIA!!! Og så stolt jeg er over at jeg ikke var helt på bærtur!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 takk, du er grei... det hadde jo ikke gjort noe om du var på bærtur, men du burde nok i så fall ha tatt den for et par mnd siden før snøen kom :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå